KORT INFO OM DENNA SKITEN

Yes precis som titeln på allas första inlägg så är ni välkomna till min nya blogg.

Denna sida/blogg kommer att innehålla allting från porr, musik, film, rock'n'roll och en jäkla massa skit om ingenting.

Det kommer skrivas mycket saker som folk inte gillar eller håller med om och om fallet är så, ja det är helt enkelt inte mitt problem. Jag skriver precis vad jag känner för och vad jag tänker på och troligen ganska ofta innan jag verkligen tänkt igenom det.

Det kommer  finnas stunder där det är mer än jag som skriver här. Mest för det ska bli lite mer av det och för det finns fler folk som mig helt enkelt.

Ps. felstavningar är ett måste för att världen ska fungera!

 

 

Detta är allt från mig just nu.

tackhejslickadej


Kommentarer
Postat av: YourLove

jaså? en blogg som kommer innehålla porr? haha där ser man där ser man;)

2010-01-08 @ 10:57:04
URL: http://lexielinde.blogg.se/
Postat av: Storpenisen

mera porr tack

2010-01-13 @ 10:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0