BioShock 2 (C) 2K Games


Yes Yes Yes. det spelet ska jag undersöka inatt!!

Website Propaganda
Set approximately 10 years after the events of the original Bioshock, the
halls of Rapture once again echo with sins of the past. Along the Atlantic
coastline, a monster has been snatching little girls and bringing them back
to the undersea city of Rapture. You are the very first Big Daddy as you
travel through the decrepit and beautiful fallen city, chasing an unseen foe
in search of answers and your own survival

Kommer lite screens från det senare inatt:)


Och sorry för jag varit väldigt inaktiv men har fått en ny dator så har haft väldigt mycket annat onödigt och oviktigt att göra istället som att spela spel och leka med datorn:)
hoppas ni förstår mig;)

Ett screen shot.
Sen fick jag problem när jag började tabba ut hela tiden så jag stängde av det:P

BioShock 2 (C) 2K Games

Yes Yes Yes. det spelet ska jag undersöka inatt!!
Website Propaganda
Set approximately 10 years after the events of the original Bioshock, the
halls of Rapture once again echo with sins of the past. Along the Atlantic
coastline, a monster has been snatching little girls and bringing them back
to the undersea city of Rapture. You are the very first Big Daddy as you
travel through the decrepit and beautiful fallen city, chasing an unseen foe
in search of answers and your own survival
Kommer lite screens från det senare inatt:)
Och sorry för jag varit väldigt inaktiv men har fått en ny dator så har haft väldigt mycket annat onödigt och oviktigt att göra istället som att spela spel och leka med datorn:)
hoppas ni förstår mig;)

NY DATOR :O!!!! xD

Yes nu har jag äntligen efter väldigt många om & men beställt en ny dator:)
Det är ingen värsting dator eller så men eftersom jag idag sitter på en riktigt jävla dålig datorn:P

Info om den jag sitter på just nu:

AMD Athlon 64 Processor 3200+
2.04 GHz
Ram: 2GB
Grafik: ATI Radeon 9600/9550/x1050 Series
OS: Windows 7
Det finns fanns inte ens dvd brännar i den när jag fick den.
Endast IDE & AGP port i den så varken ny hdd eller grafik kort har varit lönt:P

Info om den nya jag beställde igår:

Torn med nätagg
Ace Clubs 4 Midi Tower Svart
Processor:
Intel Core 2 Duo E7400
Moderkort:
Gigabyte GA-G41M-ES2L, G41, Socket-775
Ram minne:
Corsair XM S2 PC6400 DDR2 2GB CL5
HDD:
Western Digital Caviar Green Power 500GB
Grafik:
Gainward GeForce GTS 250 512MB PhysX

Så här kommer den nya burken se ut:) jävligt mycket snyggare:P

Lite ny saker till Milo

Först en hyffsat stor bit leksak:P
Det blev en för riktigt stora hundar eftersom han biter i sönder alla andra på några sekunder.

En sele så han både syns och har det bra:P "med andra ord han stryper inte sig själv längre"
Och han verkar även lyssna bättre i selen, men det kanske bara är nu i början.

Sen blev det ett sådant här koppel. 8meter så han kan springa ordentligt när vi är ute:)

blev även något gått självklart:P 3st sådana här små ben till han:)
Och ett lika dant nästan fast det är MYCKET större:P lika långt som Milo själv:P
men det får han inte förrens på onsdag när han blir 1år:D


Här är en liten video som vi spelade in på vägen hem innan:)

RSS 2.0