Serier jag kollar på just nu.

Här kommer några av serierna jag kollar på just nu.
Om ni har några frågor om något av serierna så är det bara att kommentera eller om ni vara känner för att snacka lite om dom.

Funny Panties >.<


Hos trötta Mois :)

Yes precis som rubriken lyder så är jag hos en liten men VÄLDIGT trött Moa just nu^^
Hon ligger så sött där i sängen men täcker över huvudet och försöker försvinna från omvärlden.
Men hon förtjänar att vila ut sig just nu och bara finnas i sin egen lilla dröm värld eftersom hon har pluggat något sjukt mycket så det knappt finns ord för det:D

Det blir väl snart dax för henne att packa sin väska lite för sen är det middag och sen ska vi bege oss till hennes systers lägenhet och bara ta det lugnt.
Blir troligen att se sista avsnittet av serien Skins på säsong 1 och sen kolla på tv och bara sova.

I morgon är det maskerad som gäller och då är det party humör för alla annars kommer polisen att ta hand om folket som inte uppför sig rätt;)
Tanken är även att jag ska försöka fixa så vi kan sända live från festen med webcam hemma hos Viktor från hans dator om den orkar med det^^
Då kommer jag posta live streemen både här på bloggen och troligen länka från facebook till sändningen om det funkar:)

Nu ska jag gå och attackera sjusovaren i sängen och hoppas att det uppskattas som vanligt:P Får väl testa med pussar istället för vatten så underlättar det kanske:)


Många kramar från lilla mig!

Nada to do?!


Efter allt snack om SD! .GIF

Så vill jag bara säga att det kunde varit värre:P För er fjönt töntar som nu tycker det är så hemskt:P

Tydligen inte! & .GIF!

Nej tydligen så ville inte bilden i inlägget under funka som jag ville.
Får inte över den till datorn av någon anledning bara för jag fick den i mms från Moa.


Jag testade då på funktionen att mobil blogga via sms & mms.
Som ni ser så funkade det juh super bra>.<
Först tänkte jag inte riktigt på att ta bort texten i själva mms:et jag fick utan jag tog bara vidarebefordra utan att tänka.
Men tyvärr så funkade inte det viktigaste av allting, Själva bilden=/
Ska se om jag kan fixa det på något annat sätt, annars så lägger jag upp den i morgon när jag träffar Moa och kan få bilden direkt till telefonen istället.



Här kommer en liten random .gif bild för eran underhållning istället.
Nästan lika bra som hans nya film "Knight And Day"

scary shit sötnos x) men cool :D love you ...

0_image_063 (MMS)

scary shit sötnos x) men cool :D love you like crazy <3


Order från Jonna!

Blogga var ordern hon gav!
And blogga I shall do!


Sitter hemma i Moa's systers lägenhet just nu och tittar på Pirates filmen som visas på kanal 4 just nu, klockan är 23:10 och jag har precis käkat upp min hamburgare:)

Väntar på att Moa ska komma tebax från Sork där hon har varit på middag och filmtittande:)

Under tiden jag har väntat så har jag, diskat och frostat av frysen lite^^ Den var så fylld med is och "snö" att det inte ens var nära till att kunna stänga dörren. Vet inte hur länge hennes syster har haft det så men nu går dörren att stänga så den suger sig fast som den ska:)

Har även skrivt en massa med Jonna på msn och fick henne att lägga upp bilder på sin lägenhet på sin blogg:) Mycket Mycket snyggt har hon fått det måste jag säga:)

Nu ska jag fortsätta titta på filmen, gå ut och diska min tallrik i pausen och sen blir det nog att kanske spela lite playstation eller annat skoj för att fördriva tiden^^


Pusshej på er alla!!


Skavsår av förmycket mus!


Ja så blir det när jag spelar för mycket:P nu spelade jag inte ens mycket utan det är min jäkla musmatta som ställer till det för mig. Börjar antingen få en blåsa eller börjar det förhårdna. Öm och röd är jag iallafall:)
Eller vad trodde ni jag menade med rubriken? >.<

Killing Floor

Då har man testat lite Killing floor igen:) Har lärt mig att man måste vara taktisk och inte bara springa:P

RSS 2.0