Eftermiddags Beslut!

Ja nu har jag fan beslutat mig för att göra något åt min träning innan det är för sent.
Jag ska börja med att göra ett tränings schema och försöka hitta lite saker att använda för träningen.
Till en början så ska jag bara börja med armhävningar, sittups, knäböj och annat där det inte krävs mer än sin egen kropp och vilja.
Sen så ska jag på ett eller annat sätt fixa fram någon form av vikter så jag kan träna ordentligt och sluta se ut som ett jävla ihoptryckt kioskmongo.
GIFE!!!
Men ja jag börjar med detta:)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Låter bra! Köp en gainer av något slag också för att dricka efter eller före, eller både och =) Finns en för smalisar som heter "Serious mass", min pojkvän har den och är supernöjd.

2010-08-19 @ 17:23:06
URL: http://metrobloggen.se/katrinteern

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0