God Eftermiddag

Nu sitter man här framför datorn igen som vanligt.
Har fortfarande något fruktansvärt ont i nacken när jag sträcker min vänster sidan för mycket =/
Tror det var något på Tosselilla som dummade sig mot mig, eller så sov jag väl som ett kioskmongo som vanligt :P

Nu så sitter jag och funderar på om jag ska orka flytta datorn idag..
Som jag borde gjort för länge länge sedan man bara inte orkat för jag är så jäkla lat just nu.


Helgen? Yes den har varit helt okej faktiskt. Fredagen var bara slappa här hemma och kolla film och spela lite som vanligt. Sen på lördagen så var det iväg till Malmö och träffa Moa på Centralen och sen åka till Tosselilla med min Pappa, Lille bror och en massa annat folk:)

Riktigt skoj faktiskt förutom att jag brände mig som fan på huvudet så nu har jag fått stora ruvor på huvudet :(

Sen, närmare kvällen så åkte jag och Moa hem till Viktor som hade förfest innan det blev utgång till slakt.
Sen efter det så blev det att ta 7an hem till Moa och sova satan för att inte känna sig allt för bakis dagen efter :P
Vilket faktiskt verkade funka eftersom jag endast hade lite lite huvudvärk på förmiddagen när vi vaknade :)

Lägger upp bilderna från Lördagen på Facebook istället för här eftersom det tar Sjukt lång tid att lägga upp dom här.


Istället så bjuder jag på en bild från kvällen som jag tyckte blev bra:)
Även om jag ser helt mysko ut på den^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0