God middag, Lördag

Ja om det är en god lördag eller inte har jag inte riktigt bestämt mig för än faktiskt.
Vaknade i morse och mådde inget vidare=/ tydligen inte bra att inte äta, dricke eller sova.
Man lär sig något nytt varje dag tydligen:P så idag blir det en stor pizza till middag:D
med: Oxfilé, ananas, köttfärs och bernaisesås:D En Johan speciel, Fast dom bytar nog snart det till Linus Special^^
Sen blir det popcorn, chips, dippa och läsk med massa filmer och kanske lite datorspelande oxå:)

Nu är tanken dock att jag ska börja städa och massa sådant innan lilla Moa kommer......
Men det är sååååååå jobbigt när man inte mår bra=/

Får se hur det blir med det. Hoppas hon kommer snart iallafall så jag får sällskap till affären denna grå trista lördagen.


And to all you haters out there! Get the fucking use to it Bitches!
And to all you nice night ppl on msn! You are freaking awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0