♫ HARDSTYLE ♫

Har blivit lite av en drog för mig på sista tiden faktiskt.
Vet inte riktigt varför men av någon anledning så har antingen hardstyle blivit bättre eller så har jag lyssnat på för lite hårdrock.

En av låtarna som just nu spelas mest på min lista är denna här:
HTTP Link: D-Block – The Nature Of Our Mind (Qlimax Anthem 2009)
Spotify URI: D-Block – The Nature Of Our Mind (Qlimax Anthem 2009)

Någon annan som kan tipsa om liknande Hardstyle låtar, elle fler låtar där dom även har med sång/röster:P

Kommentarer
Postat av: Stampi

Jisssssssses, så du har börjat lyssna på sånt bra nu??? Där ser man! Jag har massa bra!!!!!! Hela min dator är fylld av Hardstyle, Hardcore, Darkcore, Dubstep, Drum n Bass, Uplifting trance o liknande... Jises.. Snoka min facebook efter länkar så hittar du nog en hel del bra grejer! =D

2010-08-10 @ 06:34:17
URL: http://www.facebook.com/StampiDampi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0