Onsdag 19/8-10

Hejsan kära läsare.
Troligen ingenting ni är så jätte intresserade av men här kommer lite av denna dagen.

Vaknade och kände mig fruktansvärt sjuk=/
Illamående, huvudvärk, led värk och allmänt ont och matt i hela kroppen.
Låg kvar i sängen lite mer än halva dagen och bara låg där, kunde inte ens vända mig från ena sidan till den andra när jag vaknade.
Tur nog så kom jag till sist upp och kunde röra lite på mig så blodet kunde börja pumpa och väcka kroppen lite.

En stund senare så fick jag brotom iväg för att möta Moa som precis hade kommit in med tåget till Landskrona för att hålla lilla mig sällskap och bara umgås:)
Vi började med. Eller ja, Jag började med att sätta henne framför datorn en stund och undersöka hennes gaming skills:P
Roligt nog så har hon ganska bra sådana:D Tills jag startade Modern Warfare 2 till henne>.<
Det gick väl inte riktigt som hon hade tänkt sig tror jag.
Hon var inte dålig men heller inte jätte bra.
Men för att vara tjej så var hon helt okej faktiskt, och eftersom hon inte spelat MW2 en massa så förväntar jag mig inte att hon ska vara elit på det direkt:P
Hur som helst så var hon riktigt bra enligt mig iallfall:) Speciellt eftersom som hon klarar Left 4 Dead, Olika bil spel och annat som hon testade här ganska bra:) Tror hon kom etta varje gång på både Blur och Split Second:D

Sen efter en stunds spelande och lite grönsaksätande så blev det att lägga sig i vardagsrummet för att bara slö glo på lite tv innan det var dax för henne att bege sig till tåget igen=(
Och efter att ha följt henne till tåget med Milo och gått hem igen så ställde jag mig och lagade lite mer mat i hopp om att kroppen skulle må bättre i morgon.
Och sen blev det att kolla på serien "Melissa And Joey" och bara ta det lugnt.

Och nu så sitter jag och funderar på om jag ska gå och lägga mig eller om jag ska kolla på något mer kanske spela lite..... Får se vad natten bjuder på.

Under tiden så bjuder jag på denna bilden iallafall:)
Bjuder även på denna bilden här under bara för att Moa och jag kollade på D3 Trailern innan idag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0