► The Final 2010

A group of high school outcasts get revenge on the students that torment them.


Enligt mig en riktigt bra film faktiskt:) Väldigt udda och med helt okända skådespelare som inte är något vidare skådespelare ens. Men ändå väldigt gripande och tilltalande för personer som kan sätta sig in i hur det kan kännas att vara utanför och ständigt utsatt. Jag fastnade direkt för en person i filmen som gjorde den till en klockren rulle för mig, Emelie som hon heter i filmen. En smått störd liten flicka som jag på något sätt bara föll för direkt:P Måste vara hennes sätt att med ett leende på läpparna psykiskt, näst intill driva folk till galenskap och ändå på någon konstig vänster gilla henne. Japp me like iallafall:P Hon var sjuk i huvudet och jag kände igen mig i henne till tusen^^ haha don't Judge me!!! :)


Ber om ursäkt för att texten är helt ihop tryckt och jobbig att läsa så, men eftersom blogg.se gör så med all min text av någon anledning så får det vara så tills jag hittat felet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0