08:13 Godnatt för nu.

Ja, det är dax för mig att bege mig till sängen nu efter att varit ute en runda med lilla Milo.
Det känns ännu jävla kallare idag än vad det var igår så FU jag stannar i sängen resten av dagen! -.-
I morgon om jag orkar ska jag försöka fixa ett stort mega jäkla XviD pack till TTi:) men bara om jag orkar som sagt.. Vill juh inte råka trötta ut mig själv för något sådant.
Kommer nog en lista på filmerna i morgon om jag fixar det:P
ha det bra och ha en bra dag i denna jävla kylan!!!!!
Morgonens/Godnatt bilden blir denna:
Tur någon av oss här hemma älskar kylan och snön=)

Kommentarer
Postat av: CS - cybershots

jag ska inte riktigt sluta blogga. hade tänkt göra en ny blogg och kunna göra designen på den tills jag har råd med en systemkamera men jag ska hämta en canon eos 400d imorgon eller på måndag, så jag hinner ju inte så långt haha :)

2010-01-09 @ 08:50:41
URL: http://cybershots.blogg.se/
Postat av: Annelie Leijon

Visst är det kallt,gullig hund du har o coolt namn!kram annelie

2010-01-09 @ 13:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0