Facebook spel är farliga

Både sant och tragiskt.
Mitt liv börjar anpassa sig mer och mer efter facebook spelet Café World.
Ställer klockan för att vakna en speciell tid på morgonen för att servera maten jag lagat i spelet så den inte blir gammal.
Har fixat en timer i datorn som piper och tjutet varje gång när maten i CW är redo att serveras :P
Timers kan dock vara händig även i vanlig matlagning då man lätt även glömmer den när man sitter vid datorn och gör annat så den kanske är ganska smart att ha även om man inte spelar. Fast när man börjar att programera in olika tider i den efter spelet så känns  det som det börjar gå lite för långt=/
Eller när jag mitt i filmen eller serien bara känner att jag måste pausa för att logga in i spelet och kolla vad jag tränat eller för att laga lite mer mat:P
Känner mig nu jävligt pinsam då jag gick från att spela Fiesta där det var att springa runt och döda stora monster och pvpa till att anpassa hela dagarna efter ett jävla facebook spel som är gjort för 10åringar=/
Vad ska man nu göra åt detta? radera spelet helt och bra sluta eller bara skita i vilket och låta ens liv gå över till den digitala världen helt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0