Fiesta & Diablo II LoD

Ja då har man precis installerat Diablo II med expansion i brist på andra spel att kunna spela.
Ska köpa det till älsklingen oxå så vi kan spela tillsammans online så det blir lite roligare.
Trist när båda två sitter och spela på vars en dator fast båda kör singel player^^ haha

Tänkte att jag även ska försöka spela lite mer Fiesta i veckan.
Försöka komma in i det gamla hardcore Fiesta spelande som jag/vi körde förr.
Kanske köra upp den nya gubben eller fortsätta på min main som suger och bara hoppas på det bästa:P

Nej nu ska jag snart gå och lägga mig och JAAAAA jag ska blir bättre på att uppdatera bloggen.
Men har varit mycket nu dom sista dagarna med möbler, sladdar, ändringar av kök och annat och självklart den fullständigt sjuka ändringen som blogg.se har gjort, som har gjort mig helt off.
Hatar när saker som funkar bra ändras bara för det ska se bättre ut enligt dom.. Jag blir bara förvirrad och sen går det bara utför :P

Om någon av er skulle få för er att börja spela Fiesta med mig eller min kära sambo Lexie så skriv gärna:)
Vi skulle bli VÄLDIGT tacksamma då det alltid är skoj med fler svenskar och roligare att köra stora quests tillsammans:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0