Finn 5 Fel på Naken bilden.

Yes, jag fick kommentar att det var för lite porr och naket på bloggen.
vilket jag faktiskt skrivit att det skulle förekomma här. Anledning är den simpla att jag är rädd att bli borttagen:P
Men här kommer en av många kommande "Finn 5 fel" på naken bilden. skriv alla felen i kommentar eller spara bilden på datorn och ringa in dom 5 felen och sen bara länka till felen:)
Denna gången blir det en väldigt simpel bild med lätta fel. som en liten mjukstart:)
Originalet:
Edit bilden:

Kommentarer
Postat av: Storsnoppen

1: uppäten bröstvårta

2: Ingen kuk/dildo etc i fittan

3: Dito i häcken

4: Dito i munnen

5: Det är inte du, slynan.



Muhahahaha

2010-01-13 @ 13:39:40
Postat av: Lillsune

1. Bröstvårta saknas = Jag é karl första man ser:)

2. Svart kvist i bänken rakt under den avsaknade bröstvårtan......

3. Blomma saknas på strumpbyxa.....

4. Pinne som saknas i höger ben på bänken....

5 Fingrar på vänster hand bakom hatten.....



[IMG]http://i436.photobucket.com/albums/qq84/lillsune/finn5fel.jpg[/IMG]



Jag hade åxå helst sett dig på bilden:)



/ Lillsune...



2010-01-13 @ 14:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0