Gäsp...

Trött...
Sitter och lyssnar på rock klassiker, över deras webb radio tyvärr eftersom vi inte får in den här i landskrona=/ SÅ JÄVLA STÖRIGT!!!
Tvingas istället lyssna på jäkla NRJ och rix fm skit varje gång man sätter på radion. Tur man har en ipod inkopplad så man överlever här i livet med lite riktig musik.

Älsklingen sitter här bakom mig och käkar kebabpizza med massor av vitlöksås så jag känner doften från henne hela vägen hit:P
funderar på om jag oxå ska ta mig en slice innan jag går och lägger mig eller om jag ska spara så jag har både till frukost och lunch i morgon... tiden innan jag går till sänds får avgöra hur hungrig jag blir tills dess..

Nästa: SCORPIONS - SEND ME AN ANGEL
Tackar.. riktigt bra låt nästa låt faktiskt :D
Så jävla skönt att kunna lyssna på riktigt bra rock hela tiden utan att behöva tänka på att byta låt.

Vad gillar ni själva för musik? lixom det är över 100unika här varje dag så någon av er borde ju läsa detta och känna att dom iallafall verkligen inte lyssnar på samma som mig och tänker jävlar i det på peka det starkt att min musik är fel och typ att jazz är det enda som kan kallas musik... minst 1 av ni mer än 100st bara måste tänka så juh:P eller älskar alla samma musik som mig bara för jag är bäst eller? eller ja för att musiken jag gillar är bäst:) hehe mitt ego råkade nog ta över tangentbordet där lite tror jag..

Men nu ska jag vara lite kreativ och surfa runt lite på internet efter företag som känner för att sponsra denna EPIC fail designade blogg med lite free stuff och shit:P

Ha det bra och pussiljumskarna.. eller nej skit i det är med pussarna.. ta en fett dask istället så du vaknar till lite och får känna på den rätta mig:) byebye

Kommentarer
Postat av: Anders

Kan inte klaga på din musiksmak. Köpte precis biljetter till Kiss, AC/DC och Sonisphere. Jazz ??? I dont think so....



Dask tillbaka

2010-01-26 @ 15:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0