MW2 MP - Äntligen igång igen!!!

Ja då funkar mitt MW2 MultiPlayer äntligen igen:)
Eller ja det funkade innan men min gubbe var fast på lvl 70 fast jag inte ville det=/
Har testat en jäkla massa olika sätt för att få det att noll ställas men hur jag än har gjort så har jag varit lvl 70 när jag loggat in igen=/
MEN... Nu äntligen så med hjälp av Steam's forum så kunde jag rätta till det och allting blev bra igen:)
Kändes lite konstigt att knappt ha några vapen att välja på när jag började spela och inga som helst saker eller någonting.
Men efter lite spelande nu så har det blivit lite bättre iallafall.
Och för er som känner för att kommentera bilden nedan om att det inte alls är bra så skiter jag faktiskt i vilket:P
För jag vet att jag suger, så för mig är detta okej:) är på lvl 13 nu och kommer troligen spela mer senare eller i morgon igen:)
Här är bilden från dagens spelande. Tycker lite synd om han som är lvl 70 med alla perks och allting och ändå inte vinna.
Ber om ursäkt för att texten är cp och där inte är några rad avstånd men Blogg.se suger kuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0