2010-10-14 ca 23:05

Varit en hyfsat lugn och bra dag idag.
Sov länge länge eftersom jag var upp halva natten och pratade med älsklingen på msn som vanligt.

Dagen började med att dra sig i sängen så länge som det bara var möjligt innan kroppen sa ifrån att den började få liggsår.
Gick upp och hoppade in i duschen direkt så det var gjort och för att piggna till lite i huvudet och ögonen.
Satte mig framför datorn och kollade vad för nytt som hade hänt.
Skickade ett sms till Moa i brist på annat och mest för jag bara saknade henne.
Laddade hem lite serier som jag låg efter med.
Moa loggade in på msn och skrev med mig lite, bestämde att jag ska ta med mig Milo i helgen till Malmö när vi är i Karins lägenhet och passar hennes tjockis hund Bob.
Lexie hade gjort tortelini som jag käkade när jag tittade på Weeds.
Spelade lite Mirror's Edge och blev klart med spelet denna gången. Var tydligen på sista banan när jag stängde av igår så tog inte så lång tid.
Skrivit på msn med diverse folk och bara slappat idag framför datorn som vanligt.
Nu blir det nog att installera ett nytt spel eller sätta på en serie eller film.
Värma biffarna som Lexie gjorde när jag inte var hemma och smaka på dom.


Ja det var denna dagen det.
Tack och hej för mig nu.

Avslutar med en bild eftersom jag har läst att man alltid ska ha någon form av bild i alla sina blogg inlägg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0